onsdag 1. februar 2012

Alive and Kickin'

Har dere savnet meg, mine fem faste lesere? Det er februar - et symbolsk tegn på at våren nærmer seg. Og jeg gleder meg. Tror liksom at alt blir lettere da. Ikke at det er så vanskelig nå, men, med egen leilighet, tilhørende mer sosialt liv, mindre klær og tja, en kjæreste? Neida, det siste var tull. Litt. Jeg er «bare» 27, men kjenner at det å være nærmere 30 enn 20, med god margin, gjør sitt med tankene. Når det i tillegg går ca. fem år mellom hver gang jeg blir forelska.. Ja, da har vi et minor problem. For et tåpelig ilandsproblem. 


Nok om det, det er onsdag og lillelørdag (føles mer som lillemandag). Jeg skal trene, flytte en god venninnes møbler (og late som om det er jeg som flytter), se nok en episode av The Adventures of Meredith Grey og Derek Shepherd M.D. Ah, sukk. Livet ♥.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar